Van az UNICEFnek egy zseniális reklámsorozata arról, hogy bármennyire is úgy érződik, hogy a netes segítség elég, a konkrét adakozást nem pótolja. Ez nem csak a jótékonyságra, hanem mindennemű vásárlásra érvényes. A pénzeddel bizalmat szavazol, és amikor odaadod valakinek, azt mondod: tetszik, amit csinálsz, és szeretném, ha még folytathatnád, megélhetnél abból, amit szeretsz, miközben én is értéket kapok. Ezért is nem rossz dolog a pénz, hiszen nagyon is lehet jó dolgokra használni — legyen szó akár egy új dolog létrehozásáról, befektetésről, akár mások szolgáltatásainak megvásárlásakor.
2013 27. hetének kihívása: “Lájkolj” pénzzel!
A perselyben összegyűlt 2000 Ft-odat költsd valami nagyon jó dologra, amellyel azon túl, hogy vásárolsz valami szépet magadnak, segítesz egy olyan embernek, akinek a munkája szimpatikus számodra!
Variáció: Ha szűkös a keret, azért az is rengeteget segíthet, ha a barátaid, ismerőseid szolgáltatását, munkáját, termékeit megosztod. Jó szakemberekre, lelőhelyekre mindenkinek szükségük van, főleg bevált, megbízható forrásokból. Tartsd észben, ha valaki üzemeltet egy helyes fagyizót, kiadó albérlete van, jó asztalos, vállal nyelvtanítást, és ha lehetőséged adódik, ajánld őket! A jótett remélhetőleg “körbeér”, és téged is ajánlani fognak. :) A közösségi oldalak ilyen jellegű adok-kapok, lájkolós-megosztós részét abszolút hasznosnak és kapcsolatépítőnek tartom, amíg nem megy át visszaélésbe és spamáradatba az egész.
pirosalma mondta
Vettem egy cédét a VOLT-on egy viszonylag kis zenekartól. Örültek. : ))
Timi mondta
Erről jut eszembe, Via, mintha rég nem láttam volna nyereményjátékot az oldalon, mi a helyzet a kézműveseinkkel?
Via mondta
Volt és lesz is még játék, csak ritkítottam, hogy ne legyen annyira zajos. :)