Idén 12 éves az urban:eve blog, én pedig 19 éve vagyok jelen a magyarországi online világban. Ez alatt az idő alatt jöttek-mentek a trendek szép számmal, egy azonban nem változott: azok az együttműködések működnek igazán, ahol a blog, az együttműködő partner és a közönség is jól jár. Ha bármelyik fél sérül, mehet az egész a levesbe.
Ha szeretnél együtt dolgozni az urban:eve-vel, akkor az első és legfontosabb dolog, amit meg kell értened, hogy az urban:eve nem a szó mai elterjedt értelmében vett blog, nem potenciális reklámfelület, én a blog szerzőjeként pedig nem vagyok felbérelhető „social influencer”. Az urban:eve célja, hogy praktikus eszközökkel és tréningekkel segítse a havi mintegy százezer olvasója és a negyvenezres aktív közössége életét — ebből következően nálam egyáltalán nem az a cél, hogy minél kattinthatóbb tartalommal minél több embernek ajánljam ki cégek és brandek termékeit és szolgáltatásait.
Ennek megfelelően az urban:eve felületein, beleértve a blogot, és a blog Facebook, Instagram és YouTube felületeit:
- nem lehet display hirdetést és szponzorált tartalmat vásárolni,
- nem lehet sajtóközleményeket és PR-anyagokat megjelentetni,
- nincs lehetőség content marketing anyagok beépítésére.
Továbbá:
- nem írok felkérésre ajánlót, tudósítást,
- nem készítek felkérésre terméktesztet,
- nem sorsolok ki az olvasóim között szponzorált ajándékokat,
- mivel Angliában élek, nem tudok elmenni a magyarországi programodra sem.
Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy ha szívesen kerülnél a márkáddal, termékeddel az én olvasóim szeme elé, erre sajnos a blog keretei között semmilyen formában nincs lehetőséged. Ha ilyen témában írsz e-mailt, nem fogsz rá választ kapni (ezért is érdemes e-mail küldés előtt médiaajánlatot olvasni :).
Dolgozzunk együtt – Nálad! :)
Az évek alatt több tucat sajtóorgánumnak írtam cikket, vagy adtam interjút. Ezen kívül pedig több nagy márkával dolgoztam együtt a saját felületükön külsős szakértőként, mert úgy gondolták, hogy azonos értékeket vallunk, és segíthetem az ügyüket a felületükön való megjelenéssel.
Ezért ha úgy érzed, hogy valamelyik témám, praktikus megoldásom, vagy tréningem érdekelheti a te olvasóközönségedet (akár print vagy online felületen), és azt szeretnéd, hogy vendégszerzőként vagy külsős szakértőként jelenjek meg a te felületeden, akkor írj bátran e-mailt.
Feltétlenül írd le a lehető legnagyobb részletességgel, hogy:
- mi a felület, ahova a megjelenést tervezed?
- mi a projekt vagy kampány, amiről szó van?
- és milyen módon képzeled el a részvételemet benne? (Figyelembe véve, hogy magyarországi projektekbe személyesen nem, csak online tudok bekapcsolódni.)
Ha mindezt megírod, rövid idő alatt informált döntést fogok tudni hozni. :) Köszönöm!